KONSEKWENCJONALNY CHARAKTER

Konwen­cjonalny charakter całej „reszty” sprawia, źe utwór staje się do przyjęcia. Chcę tu wspomnieć o takich scenkach jak numer estradowy przygotowany przez bohaterów filmu Wszyscy na scenę i zatytułowany Żniwa w Luizjanie, gdzie niby wszystko jest „jak żywe” w ramach możliwości teatralnych, a równo­cześnie całkowicie sztuczne. Ten kompleks uwarunkowań sprawia, że tak rzadko musical sięga do rozwiązań czysto i specyficznie filmowych, zwłaszcza’ z zakresu środków kształtujących czas i przestrzeń (znowu obawa – przed niebezpiecznym stykiem konwencji filmowej i teatralnej).

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone