MUZYKA NIEORYGINALNA

W filmie Roberta Bressona Na los szczęścia Baltazarze mamy wprawdzie do czynienia z muzyką nieoryginalną (której pro­blemy zostaną omówione oddzielnie), ale’ podporządkowaną zasadzie dwutematyczności. Jest ona przeprowadzona z dużą subtelnością, pozwalając wprawdzie na podkreślenie kontra* stu między dwoma światami, filmu, ale w oparciu o realistycz­ną motywację. Postaci filmu to albo krzywdziciele, albo krzywdzeni. W paralelnie ukazanych losach bezbronnego osioł­ka i dziewczyny niewiele znajdziemy barw jasnych. Szczęśli­we, beztroskie chwile odnajdujemy jedynie w dzieciństwie Marii — wieku ufności i marzeń.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone