OD POCZĄTKÓW FILMU

Od początków filmu dźwięko- .wego panowała pod tym względem całkowita swoboda, chociaż w pewnych okresach kryterium ilościowe mogło mieć większe niż zwykle znaczenie. Mam tu na myśli okres przełomu dźwię­kowego, kiedy to muzyka, jako należąca do. arsenału nowych środków, zajęła jedno z czołowych miejsc w filmie. Innym przykładem jest okres powojennej ofensywy kinematografii angielskiej, kiedy ogromna ilość i wysoka jakość muzyki miały decydować o powodzeniu eksportu filmów brytyjskich. Jak wynika z cytowanych przykładów, sprawa ilości muzyki była uzależniona od czynników natury pozaartystycznej, do których należy jeszcze dodać czynnik ekonomiczny.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone