OGROMNA WIĘKSZOŚĆ

W państwach tych ogromna większość me­diów niekomercyjnych reprezentuje orientację umiarkowanie ortodoksyjną, wyrażającą ich zaangażowanie społeczne, odwołującą się do uznanych war­tości i forsującą pewne rozwiązania w sferze polityki, gospodarki, życia społecznego lub indywidualnych stylów życia, jako lepsze od innych, tzn. leżące w interesie społecznym, bardziej racjonalne, autentyczne, naturalne, nowoczesne. Taka orientacja jest typowa dla mediów afiliowanych przy związkach zawodowych (np. tygodnik „Solidarność”), organizacjach i sto­warzyszeniach (np. twórczych, ekologicznych, etnicznych, sportowych, etc.), a także fundacjach zajmujących się np. promocją zdrowego trybu życia czy ochroną dziedzictwa kulturalnego. Poza tym istnieje cały szereg mediów o    słabej orientacji ortodoksyjnej, występujących z pozycji rzecznika jakiegoś punktu widzenia, interesu bądź instytucji.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone