PRÓBY Z DŹWIĘKAMI

Stąd próby z dźwię­kami rysowanymi wprost na taśmie, czy’ produkowanymi syn­tetycznie, którymi posługuje się m. iii. Norman Mac Laren. Stąd komponowanie szmerów, np. przez Baudriera do filmów Epsteina. Ale dopiero narodziny muzyki konkretnej 1 elektro* nowej pomogły rozwiązać to zagadnienie. Zastosowanie mu­zyki konkretnej, a zwłaszcza elektronowej w filmie umożliwia sprowadzenie różnych warstw dźwiękowych do jedności, pod­danie uzyskanego w ten sposób tworzywa tym samym prawom kompozycyjnym, co oznacza twórcze wykorzystanie każdego niezbędnego w filmie dźwięku.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone