REALIZACJA DOKTRYNY

Choć na mediach ciąży główny obowiązek realizacji doktryny, to jednak społeczeństwo też może i powinno im w tym pomagać, przyczyniając się do lepszego działania mediów i podnoszenia jakości oferowanych przez nie tre­ści. Może się do dokonywać za pomocą rozmaitych instytucji społecznych i form aktywności. Na przykład organizacje typu non-profit mogą wspierać realizowanie przekazów niekomercyjnych bądź uruchamiać własne media niekomercyjne, instytucje edukacyjne mogą prowadzić analizy na użytek mediów i rozwijać krytyczne nastawienie odbiorców do mediów, wreszcie niezależne ośrodki badawcze mogą obserwować działania i dokonania me­diów oraz publikować okresowo raporty oceniające poziom tych działań i ich efekty.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone