TEMAT GŁÓWNY

Natomiast Amerykanin w Paryżu, film rozegrany częściowo w  impresjonistycznych dekoracjach, jest interesującą próhą transpozycji utworu muzycznego (poemat symfoniczny Gersh­wina pod tym samym tytułem) na film. Tej ożywionej mu­zycznej wizji (świetne charakterystyczne sceny z życia pary* skiej ulicy) dodano niestety akcję bardzo prymitywną, melo- dramatyczńą, stwarzającą niekiedy nieznośnie płaskie sytuacje. Pięć części tego filmu ma swoje określone tonacje plastyczne powiązane z charakterystycznymi motywami muzycznymi. Część pierwsza utrzymana jest w stylu malarstwa Raoula Dufy, a jej muzycznym tłem został synkopowany temat główny.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone