W OBRĘBIE ZBIOROWOŚCI

Przeważnie są to media działające w obrębie pewnej zbiorowości (np. samorządu lokalnego), subkultury gustu (np. fanziny) lub organizacji (np. radiostacje zakładowe czy wydawnictwa public relations). W sumie, wszystkie odmiany orientacji ortodoksyjnej wy­znaczają charakterystyczne dla danego kraju zróżnicowanie przestrzeni dys­kursu publicznego, co badacze komunikowania masowego określają mianem pluralizmu zewnętrznego [McQuail, 1992].Stronniczość i tendencyjność oferty programowej, usprawiedliwiona w przypadku mediów niekomercyjnych, służących poszczególnym organiza­cjom i grupom społecznym, w przypadku mediów publicznych nie może, a przynajmniej nie powinna mieć miejsca, jako że z mocy prawa są one po­wołane do służenia całemu systemowi społecznemu.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone