W PORÓWNANIU Z NADAWCAMI

W porównaniu z nadawcami niekomercyjnymi i publicznymi, sytuacja nadawcy komercyjnego jest zarazem łatwiejsza i trudniejsza. Łatwiejsza, gdyż jego myślenie o programie jest ortodoksyjne, tzn. zdominowane przez jedną wartość, jeden cel i jedno pragnienie — zysk; dobry program to taki, który przynosi duży zysk. Trudniejsza, gdyż aby to osiągnąć, każdy przekaz powinien zadowalać wszystkich odbiorców, tzn. zaspokajać równocześnie wykluczające się oczekiwania estetyczne, intelektualne czy światopoglądo­we, a więc być doskonale heterogenicznym; to zaś jest prawie niewykonalne. Ale prawie nie znaczy w ogóle. Być może nie da się zadowolić wszystkich, ale można zadowolić wielu, a przynajmniej tylu i takich, by to się opłacało.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone