ZASADNICZA PRZESZKODA

Jeśli to, co w rezultacie po­wstaje, jest muzyką gorszą niż autonomiczna, należałoby dążyć nie do jej „uszlachetnienia”, lecz do jeszcze dalej idącej de­strukcji tak, by bez przeszkód mogła wniknąć maksymalnie głęboko w strukturę dzieła filmowego. Do niedawna zasadniczą przeszkodę stanowiła trudność zhar­monizowania wszystkich elementów ścieżki dźwiękowej: szme­rów, muzyki, dialogu, z których każdy pochodził z całkiem innej sfery akustycznej. Stąd też pojawiły się w kinematografii najróżniejsze tendencje zmierzające .do zapewnienia filmowi własnej, specyficznej strefy dźwiękowej.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone