ZETKNIĘCIE Z FILMEM AUTENTYCZNYM

Gdy para bohaterów w filmie Wszyscy na scenę wybiera się na spacer dorożką, motywy plenerowe zostają tak skomponowane, że czynią wrażenie dekoracji. Sugestię tę powoduje rozkład barw i symetryczny charakter wzorów. Taniec, który ma obrazować narodziny wzajemnej sympatii bohaterów, wywodzi się z nie- filmowej przecież konwencji, z którą nie kłóci się umiejętnie stylizowana sceneria. Konieczność przyjęcia tego rodzaju roz­wiązania była ponadto uwarunkowana samym charakterem pokazywanych „numerów” (zwłaszcza tych wzorujących się na tradycjach teatru), których, raczej dość koszmarny dla euro­pejskiego widza tekturowy naturalizm stanowiłby przeraża­jący zgrzyt w zetknięciu z filmowym autentyzmem.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
© Wszelkie prawa zastrzeżone